Jokkis.net Foorumin päävalikko Jokkis.net
Jokkis.netin Pulinaboxi evo2
 
 OhjeOhje   HakuHaku    KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 
Jokkis.net Foorumin päävalikko
vesikone kuplaan

 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Jokkis.net Foorumin päävalikko -> Tekniikka
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
raketti77



Liittynyt: 06 Hel 2008
Viestejä: 34

LähetäLähetetty: 20.02.2008 21:46    Viestin aihe: vesikone kuplaan Vastaa lainaamalla viestiä

tere käykö golffin kone kuppelin lootaan suoraan,siis vauhtipyörähässäkän ja kytkinakselin osalta?jos ei,niin käykö joku muu? Shocked Question
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Riku Hietamäki



Liittynyt: 27 Tam 2008
Viestejä: 43
Paikkakunta: Sievi - Oulu

LähetäLähetetty: 20.02.2008 23:18    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ei sovi. Itellä ollu kahenlaisia yhdistelmiä.

1. Välilaippa itetekonen, golfin oma vauhtipyörä ja paineasetelma, mutta kuplan kytkinlevy. Jos golfin oma vauhtipyörä niin myös startti täytyy olla golfin ja kiinni välilaipassa.

2. kuplan vauhtipyörä golfin keskiöllä, kuplan kytkinlevy/asetelma ja välilaippa. Kuplan omalla startilla laatikossa. Tämä on se mitä käytetään 99% autoista. Parhaiten toimiva ja kestävä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Riku Hietamäki



Liittynyt: 27 Tam 2008
Viestejä: 43
Paikkakunta: Sievi - Oulu

LähetäLähetetty: 21.02.2008 09:33    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Niin ja vielä, että sinne golfin kampiakselin päähän pitää lisätä se neulalaakeri sitä kytkinakselia varten. Lisäksi muistelen, että jos teet golfin omalla vauhtipyörällä, niin joudut lyhentämään kytkinakselia hieman, koska se menee liian syvälle kampiakselin sisään.

Mutta jos teet kuplan vauhtipyörällä ym. kuplan välineillä, niin kytkinakseliin ei tarvitse koskea, kunhan mitoittaa vauhtipyörän etäisyyden ja välilaipan vahvuuden oikein.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Juha Hytönen



Liittynyt: 02 Hel 2008
Viestejä: 439
Paikkakunta: Salmi , Laatokan Karjala

LähetäLähetetty: 21.02.2008 10:21    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kuplan vp.pultin uusia neulalaakereita saa myös irrallaan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Riku Hietamäki



Liittynyt: 27 Tam 2008
Viestejä: 43
Paikkakunta: Sievi - Oulu

LähetäLähetetty: 21.02.2008 12:10    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Joo niin olen kuullut, että jostain sellaisia saa, mutta ollaan totuttu täällä Pohjanmaalla, että ostetaan jostain vanha kuplan kone ja irroitetaan sen vauhtipyörän pultista ite se neulalaakeri :d
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Juha Hytönen



Liittynyt: 02 Hel 2008
Viestejä: 439
Paikkakunta: Salmi , Laatokan Karjala

LähetäLähetetty: 21.02.2008 20:41    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Löytyykö teiltä vanhoja koneita hintaan 5.50 eur. Question

Jos löytyy, niin ostan niitä siihen hintaan heti aluksi 1000 kpl. Very Happy


Viimeinen muokkaaja, Juha Hytönen pvm 23.02.2008 11:40, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
raketti77



Liittynyt: 06 Hel 2008
Viestejä: 34

LähetäLähetetty: 21.02.2008 21:08    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

kiitosta paljon tiedoista taidan käyttää suosiolla vaihtoehtoa 2.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
raketti77



Liittynyt: 06 Hel 2008
Viestejä: 34

LähetäLähetetty: 22.02.2008 14:39    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

ai niin miten tunnistaa 2golffin koneen,on sillä uudemmalla venttiilikopalla.Tilavuutta haen 1,3 vai 1,6...Tietääkö joku?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Heikki Salmijärvi



Liittynyt: 23 Hel 2008
Viestejä: 78
Paikkakunta: jyväskylä

LähetäLähetetty: 23.02.2008 00:54    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

1,3 ja 1,6 koneissa on erilaiset venttiilikopat,1,3:ssa muistaakseni vähän kantikkaampi ja eikös siin ole virranjakaja kannen päässä kun 1,6:ssa se on lohkossa.ja 1,6 vent.kopasta lähtee edestä katsottuna oikealta huohotusputki.viisaammat saakoon kertoa lisää tuntomerkkejä Rolling Eyes
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Pasi Saarinen



Liittynyt: 23 Hel 2008
Viestejä: 85

LähetäLähetetty: 23.02.2008 13:03    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Eikös helpoin tapa erottaa 1,3 ja 1,6 koneet siitä 1,3 on läpihengittävällä kannella ja 1,6 ja isommat eivät. Isompiin koneisiin on tullut läpihengittäviä kansia vasta 1998 jälkeen. Mm. Audi ja Skoda eisim.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Jokkis.net Foorumin päävalikko -> Tekniikka Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB 2 © phpBB Group (current version modified by TPo)