Jokkis.net Foorumin päävalikko Jokkis.net
Jokkis.netin Pulinaboxi evo2
 
 OhjeOhje   HakuHaku    KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 
Jokkis.net Foorumin päävalikko
roiskeläpät
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Jokkis.net Foorumin päävalikko -> Säännöt
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
emppu tuominen



Liittynyt: 14 Tam 2008
Viestejä: 2057
Paikkakunta: Lahti

LähetäLähetetty: 25.06.2014 20:10    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Minä sillä tuosta korttimerkinnän turhuudesta että viestinketjun aloittajalle oli korttiin merkitty materiaalista, mutta säännöistä ei löydy minkälaista sen pitäisi olla. Korjaa nyt sitten "vika" jos ei löydy sääntöä minkälaista matteriaalia..
Maalaisjärkeä voisi tietenkin käyttää, ja katsoa sitä roiskeläppää vaikka sellaisesta siviiliautosta jossa sellainen on.
_________________
Historiam ignorat, non intelligit etiam recentioribus
emppu.tuominen(at)phnet.fi
0405950754
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Jorma Peltokoski



Liittynyt: 28 Maa 2010
Viestejä: 254
Paikkakunta: Koskenkorva

LähetäLähetetty: 25.06.2014 22:21    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kun käy niin että korttiin tulee merkintä ja olette eri mieltä asiasta niin pyytäkää korttiin kirjoittavaa henkilöä näyttämään sääntökirjasta kohta minkä perusteella merkintä tulee vastaavasti kilpailijan pitää pystyä näyttämään oma mihin kohtaa sääntökirjaa mielipiteensä perustaa.

Jokaiseltahan kilpailijalta se paperinen sääntökirja löytyy samasta laukusta kisapaikalla kuin ajokamppeet ja katsastuskortti... Wink

Niin ja sanomattakin selvää että se paperikirja on AINA katsastajilla kätten ulottuvilla.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
JUSA



Liittynyt: 18 Hel 2008
Viestejä: 96
Paikkakunta: Lappila

LähetäLähetetty: 26.06.2014 03:51    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

ILVES-Joe kirjoitti:
Kun käy niin että korttiin tulee merkintä ja olette eri mieltä asiasta niin pyytäkää korttiin kirjoittavaa henkilöä näyttämään sääntökirjasta kohta minkä perusteella merkintä tulee vastaavasti kilpailijan pitää pystyä näyttämään oma mihin kohtaa sääntökirjaa mielipiteensä perustaa.

Jokaiseltahan kilpailijalta se paperinen sääntökirja löytyy samasta laukusta kisapaikalla kuin ajokamppeet ja katsastuskortti... Wink

Niin ja sanomattakin selvää että se paperikirja on AINA katsastajilla kätten ulottuvilla.


Pikkasen OT mutta silti asiaan osittain liittyvä.
Tästä asiasta on kerran väännetty kisapaikalla tunnetun etelä-suomalaisen katsastuspäällikön kanssa josta kehkeytyi sen verran soppaa että läjiryhmää, lajipäällikköä sekä tekniikkapäällikköä myöten soittelin.
Ennen jokkiksen sääntökirjassa oli lasikuituiset lokasuojan levikkeet kielletty, tämä kohta sittemmin poistunut tai muuttunut sanamuotoon "Kiinteää ainetta olevat lokasuojanlevikkeet sallittu".

Katsastusmies alkoi väittämään että mun autossa olevat lasikuituiset "BDA" levikkeet ovat laittomat. Pyysin näyttämään kohdan jossa asia lukee. Vastaus oli " Sullahan se sääntökirja pitäis olla." Eli katsastuspäällikkö ei pystynyt perustelemaan miksi lasikuituiset lokasuojanlevikkeet olivat laittomat. Kirjoitti väittelystä huolimatta korttiin merkinnän "Lokasuojanlevikkeet sääntökirjan mukaiseksi." Yritin vielä tiedustella että mitäköhän materiaalia lasikuitu on jos ei kiinteää ainetta?? Ei vastausta...

Seuraavaan kisaan kun menin niin oli kaikkien instanssien mielipiteet kerrottavana sekä tuki että jos ei usko niin soittakoot itse päälliköille ja kysykööt. Päällikkö itse sen minulle sanoi että ottaa yhteyttä jos eivät poista merkintää. Ko.henkilö oli seuraavassakin kisassa kats.päällikkö jonne menin. Ei silti suostunut poistamaan merkintää mutta sanoi toiselle riittävät valtuudet omaavalle henkilölle että "poista jos haluat, minä(itse kats.päällikkö) en sitä kuitenkaan poista. Eli "ammatti" ylpeys ei antanut periksi vaikka tiesi olevansa väärässä. No loppu hyvin kaikki hyvin. Sain ajaa ja korttimerkintä kuitattin " Edel. OK"...
_________________
Toyotismia toisessa polvessa jo vuodesta -70
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
citydog



Liittynyt: 04 Maa 2008
Viestejä: 38
Paikkakunta: vantaa

LähetäLähetetty: 26.06.2014 06:53    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

mulle väitti mäntyharjulla että akksta tullut lisämääräys siitä että mitä materiaalia roiskeläppä Pitää olla noooo tota en oo viel löytäny moista sääntömuutosta .no mutta auto meni kaupaks eli ei enää minun harmina moinen korttimerkintä. ei vaan tainnut mun naama miellyttää tällä kertaa Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Juha Hytönen



Liittynyt: 02 Hel 2008
Viestejä: 439
Paikkakunta: Salmi , Laatokan Karjala

LähetäLähetetty: 26.06.2014 07:04    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Vieläkin jäi epäselväksi mitä materiaalia Mäntyharjulla ajetussa autossa ne "roiskeläpät" olivat?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
citydog



Liittynyt: 04 Maa 2008
Viestejä: 38
Paikkakunta: vantaa

LähetäLähetetty: 26.06.2014 07:12    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

kumimaista-muovia
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tapio Rautiainen



Liittynyt: 06 Hel 2008
Viestejä: 60

LähetäLähetetty: 26.06.2014 08:44    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Sori,luin huolimattomasti tuon lajiryhmän tiedotteen. Yleensä kun nuo tulee heti voimaan. Katoin vaan äkkiä mitä muutetaan ja ens vuoden sääntökirjassa lukee sitten "puhtaaksi kirjoitettu" teksti. Eli yhtään merkintää en ole noista tehnyt,enkä tietenkään teekään ennen ensi vuotta, mutta suullista ohjeistusta kyllä tulee noiden asentamisesta. Vieläkö kiinnityssääntöön ois saanu tekstin "pulttikiinnitys", niin ei ois itseporautuvia pitkin rataa kumeja puhkomassa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
kusti



Liittynyt: 08 Tou 2009
Viestejä: 67
Paikkakunta: vaasa

LähetäLähetetty: 26.06.2014 22:14    Viestin aihe: roiskeläpät Vastaa lainaamalla viestiä

Miten ihmeessä voitais kuieltää poraruuvien käyttö kiinnitykseen roiskeläpissä kun niitä on kaikissa mahdollisissa kiinnityksissä joka autossa lasipinnoista lähtien, ja mitenkäs niitä pulttia saa kiinni esimerkiksi kynnysten päihin ja muihin koteloihin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Jere Mäkikangas



Liittynyt: 16 Tam 2008
Viestejä: 85
Paikkakunta: Oulainen

LähetäLähetetty: 27.06.2014 11:04    Viestin aihe: Re: roiskeläpät Vastaa lainaamalla viestiä

kusti kirjoitti:
Miten ihmeessä voitais kuieltää poraruuvien käyttö kiinnitykseen roiskeläpissä kun niitä on kaikissa mahdollisissa kiinnityksissä joka autossa lasipinnoista lähtien, ja mitenkäs niitä pulttia saa kiinni esimerkiksi kynnysten päihin ja muihin koteloihin.


Miksei voitaisi kieltää poraruuvien käyttöä roiskeläppien kiinnityksessä??? Jos saadaan rakennettua/hitsattua autoon esim. Turvakaaret, lattiat, pyöränkotelot ym. On se ihme jos roiskeläpille ei saada kunnon kiinnikkeitä.
_________________
www.kintunperaracing.com
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Jokkis.net Foorumin päävalikko -> Säännöt Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Sivu 2 Yht. 2

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB 2 © phpBB Group (current version modified by TPo)