Jokkis.net Foorumin päävalikko Jokkis.net
Jokkis.netin Pulinaboxi evo2
 
 OhjeOhje   HakuHaku    KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 
Jokkis.net Foorumin päävalikko
JM-AUTOJEN JOPPAUS
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Jokkis.net Foorumin päävalikko -> Yleistä
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
kapina



Liittynyt: 04 Hel 2008
Viestejä: 19

LähetäLähetetty: 27.11.2008 21:51    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Autoilu on harrastus ja harrastukset maksaa!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Matti Raittinen



Liittynyt: 29 Tam 2008
Viestejä: 6
Paikkakunta: Laitila

LähetäLähetetty: 29.11.2008 19:10    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

TÄÄ OLI TODELLA HYVIN SANOTTU ......
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Jyri Sarin



Liittynyt: 01 Jou 2008
Viestejä: 37
Paikkakunta: Eura

LähetäLähetetty: 02.12.2008 22:31    Viestin aihe: Re: JM-AUTOJEN JOPPAUS Vastaa lainaamalla viestiä

Taito Valonen kirjoitti:
Tässä olis ehdotus millä ainakin voisi koittaa autojen joppausen vähentämistä. Eli kun joku myy autoa haarukalla jotain älytöntä

Nettiauto Ajoneuvo-Id: 2294564
Eli JM-ANKKA olis myynnissä tarjousten perusteella kuten kuvista näkee ei kilpailtu vielä jotain pientä ilta puhdetta vielä löytyy autoon laitettu välikopan etupää ja takaakseli johon on kemppi tehty konetta ei vielä laitettu käymään järkeviä tarjouksia otetaan vastaan miksei myös vaih. mut ei siviili autoja tarj: puh 040-8665775 tai taito.valonen@pp.inet.fi huom hinta alkaa joka tapauksessa numerolla 2 parhaiten tavotat päivisin ps auto on Lahdessa.

Eikös sitten ton hinta kuuluisi olla sitten jotain muuta jos jobbaajat ja ylihintaiset autot häiritsee? Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Mikko Koivusalo



Liittynyt: 05 Hel 2008
Viestejä: 123
Paikkakunta: Ylistaro

LähetäLähetetty: 03.12.2008 08:20    Viestin aihe: Re: JM-AUTOJEN JOPPAUS Vastaa lainaamalla viestiä

Jykä kirjoitti:
Eikös sitten ton hinta kuuluisi olla sitten jotain muuta jos jobbaajat ja ylihintaiset autot häiritsee? Laughing


Meinas vähä naurattaa sama ilmoitus...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
Teppo Kankare



Liittynyt: 16 Tam 2008
Viestejä: 41
Paikkakunta: Turku

LähetäLähetetty: 03.12.2008 11:08    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Minä kun en noiden kartaanien päälle oikein ymmärrä, mutta uskaltaisin ehkä sen 220€ tarjota. Kai siitä eroon sitten pääsee jos käsiin tuolla hinnalla jäis...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Taito Valonen



Liittynyt: 25 Tam 2008
Viestejä: 102

LähetäLähetetty: 03.12.2008 13:38    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

ok

Viimeinen muokkaaja, Taito Valonen pvm 04.12.2008 15:10, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Mikko Koivusalo



Liittynyt: 05 Hel 2008
Viestejä: 123
Paikkakunta: Ylistaro

LähetäLähetetty: 03.12.2008 13:42    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Ossi Töhö Team kirjoitti:
Hei Jyri Sarin ja Mikko Koivuranta jos ette ymmärrä mikä on auton joppaus kannattaa vaihtaa lajia.
Ite olen ankan tehny alusta alkaen ja vielä jos metette autoa kaupasta ostammaa uutena sen hinta on varmasti eri kuin käytettynä.
Joten vielä tarkennan henkilöille minun mielestä jokkis auton joppus on sitä kun kisoista ostaa 1150e en tiedä ensivuoden hintoja ja sit rupee sitä myymään voitolla esim: 1200-5000e kuten täällä on näkynnyt


Nimen omaan, jobbaus on juurikin tuota...

Mutta pitsi vaan hymyilyttämään kun ketjun aloittaja myy, vaikkakin uutta, autoa reiluun ylihintaan...
Tokikaan en itse edes myisi tuollaista autoa, jos olisin sen tehnyt...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla
Jyri Sarin



Liittynyt: 01 Jou 2008
Viestejä: 37
Paikkakunta: Eura

LähetäLähetetty: 03.12.2008 16:34    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Taito Valonen kirjoitti:
Hei Jyri Sarin ja Mikko Koivuranta jos ette ymmärrä mikä on auton joppaus kannattaa vaihtaa lajia.
Ite olen ankan tehny alusta alkaen ja vielä jos metette autoa kaupasta ostammaa uutena sen hinta on varmasti eri kuin käytettynä.
Joten vielä tarkennan henkilöille minun mielestä jokkis auton joppus on sitä kun kisoista ostaa 1150e en tiedä ensivuoden hintoja ja sit rupee sitä myymään voitolla esim: 1200-5000e kuten täällä on näkynnyt

Miksi sitä lajia pitäisi vaihtaa jos ei sun "joppausta" ymmärrä? Itsekin olen yhden Ankan tehnyt 2002 loppuvuodesta ja meni heti kaupan 2003 hinnalla 700€. Olin helvetin tyytyväinen että se paska meni heti kaupan. Ja siksi toi sun ilmoitus hymyilytti koska kentti-ankan hinta ei tosiaan ole mitään yli 2000€ Laughing . Ja Jobbausta on toi mitä itsekin teet Shocked .
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
jouni ylitervo



Liittynyt: 16 Tam 2008
Viestejä: 303
Paikkakunta: jämsänkoski city

LähetäLähetetty: 03.12.2008 16:42    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

ei pitäis puhua joppauksesta olenkaan kun ite myy 2000e kenttiläistä ankkaa.kävis ite ajamassa saa siitä 1150e jos joku haluaa ostaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Sami Poola



Liittynyt: 21 Maa 2008
Viestejä: 71

LähetäLähetetty: 03.12.2008 18:33    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

en voisi olla enempää samaa mieltä
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Taito Valonen



Liittynyt: 25 Tam 2008
Viestejä: 102

LähetäLähetetty: 03.12.2008 19:46    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

ok

Viimeinen muokkaaja, Taito Valonen pvm 04.12.2008 15:11, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
emppu tuominen



Liittynyt: 14 Tam 2008
Viestejä: 2059
Paikkakunta: Lahti

LähetäLähetetty: 03.12.2008 20:01    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kai tämä jobbaus ei poistu koskaan, ainakaan niin kauan kun auton rakentaminen maksaa enemmän kun sen myyntihinta kisoissa on. Ja ei kai tuo myyntihinta kovin paljon enemmän saa olla kun nykyisin.

Huolihan on oikeasti ollut heistä, joiden tarkoituskaan ei ole ajaa arvalla saamillaan autoilla, vaan myydä ne hyvällä katteella eteenpäin.

Kyllä joskus täytyy joskus katsoa myönteisesti kilpilailijaa joka myy saamansa "kalliin" auton, rahoittaakseen omaa harrastustoimintaa. Mutta tämäkin johtuu siitä että harrastaminen maksaa, menestyäkseen, liikaa!

Ongelma ei poistu jos me emme pysty pääsemään yksimielisyyteen, miten rajoittaa autoihin satsattavia kustannuksia. Niin että on jossakin määrin turhaa satsata esimerkiksi moottoriin tuhansia.

Kauppaan tarvitaan aina kaksi, myyjä ja ostaja. Kun puhutaan jobbauksesta ja sen syyllistämisestä, syyllisiä on tässä kaksi.
( olen muokannut tekstiä ja poistanut tästä viimeisen lauseen, huumorin ymmärtäminen ei näytä kaikilta luontuvan)

Tämä viimeinen lause oli kevennys - ei palkokasvin siemeniä nenuun.
_________________
Historiam ignorat, non intelligit etiam recentioribus
emppu.tuominen(at)phnet.fi
0405950754


Viimeinen muokkaaja, emppu tuominen pvm 03.12.2008 21:51, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
jouni ylitervo



Liittynyt: 16 Tam 2008
Viestejä: 303
Paikkakunta: jämsänkoski city

LähetäLähetetty: 03.12.2008 20:14    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

kyseisen asian kirjoittaja näköjään veti herneen nenuun aika rankasti Razz
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
stefan



Liittynyt: 21 Huh 2008
Viestejä: 12

LähetäLähetetty: 03.12.2008 20:56    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

emppu kirjoitti:
Ongelma ei poistu jos me emme pysty pääsemään yksimielisyyteen, miten rajoittaa autoihin satsattavia kustannuksia. Niin että on jossakin määrin turhaa satsata esimerkiksi moottoriin tuhansia.

stefan kirjoitti:
Palkinnoiksi pokaalit kuten ennenkin ja vaikkapa muutamalle ensimmäiselle asialliset matkakorvaukset. Ehkäpä jobbaus vähenisi.

Vai miten se oli... Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
T.H



Liittynyt: 16 Tam 2008
Viestejä: 248
Paikkakunta: ALASTARO

LähetäLähetetty: 03.12.2008 22:40    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Emppu teeppäs itse ihan sama mikä auto itse. Millä voi pärjätä jossakin ja laske mitä pakolliset asiat maksaa(sääntöjen vaatimat). Ja lakkaa huolehtimasta toisten rahan käyttöä. Lajin perus idea-ahan olisi valmistaa itse omat välineensä!!!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Jokkis.net Foorumin päävalikko -> Yleistä Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Sivu 2 Yht. 5

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB 2 © phpBB Group (current version modified by TPo)