Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
jake74
Liittynyt: 16 Tam 2008 Viestejä: 135
|
Lähetetty: 01.12.2015 12:23 Viestin aihe: |
|
|
olettaisin että mittaus suoritetaan samalailla ku esim putkien liitoksissa, kuva 253-52 |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Helldorado
Liittynyt: 19 Mar 2012 Viestejä: 36
|
Lähetetty: 01.12.2015 13:03 Viestin aihe: |
|
|
villep kirjoitti: | tuosta 50mm latasta b-pilarista pääkaareen on olemassa lisämääräys jossa sanotaan, jos kaarien sivuputket on lähempänä b-pilaria kuin pääkaari voidaan nämä vahvistukset tehdä siten että sivuputket (ylä ja ala) hitsataan b-pilariin kiinni. Onko tää ny sitte taas merkityksetön sääntö tässä kohtaa? |
Näin käskettiin liigassa toimia ja näin toimittiin.. ei ollut muita vaihto-ehtoja..
T.JP |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Miikka Prittinen
Liittynyt: 30 Tam 2008 Viestejä: 154
|
Lähetetty: 01.12.2015 13:10 Viestin aihe: |
|
|
Pitääköhän toi ihan paikkaansa että kaks vai yks 30cm leviää vahvike lappua pitää olla b-pilarista pääkaareen |
|
Takaisin alkuun |
|
|
T.H
Liittynyt: 16 Tam 2008 Viestejä: 248 Paikkakunta: ALASTARO
|
Lähetetty: 01.12.2015 15:20 Viestin aihe: |
|
|
Siinähän lukee nyt että ikkunan ylä ja ala linjasta koriin kiinni! Unohtakaa nyt siitä kohtaa jo se b-pilarista vouhottaminen, uusi levy tulee sinne alas kuskin puolelle jos pääkaari on kauempana kuin 150mm. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Alpo Ruotsalainen
Liittynyt: 17 Hei 2014 Viestejä: 5
|
Lähetetty: 03.12.2015 20:21 Viestin aihe: |
|
|
vielä varmistan:
-pääkaari ikkunan ylä ja ala linjasta koriin kiinni
-jos pääkaari on kauempana kuin 150mm b-pilarista, levyllä b-pilariin kiinni
-jos LIIMALASI poistettu hitsillä turvakehikko ikkunapilariin 100mm
matkalta molemmilta puolilta
eikä muuta? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Timo Puhjo
Liittynyt: 25 Maa 2011 Viestejä: 6
|
Lähetetty: 03.12.2015 21:35 Viestin aihe: |
|
|
Muuttuneita sääntöjä selaillessa huomasin jousituksen ja akselin tuentojen kiinnitys paikkojen kokeneen vähän vankennusta. Ei taida sääntöä täyttävää vanhaa ss tai ralli escorttia löytyä.Saati jokkis pirssiä.
Linkkikotelot ja pystyiskari tornit pitäisi olla kokonaisuudessaan 3mm lootua.
Jossakin kunkussa kun aletaan korttimerkintöjä kirjoittamaan saattaa ensimmäisestä kynästä loppua muste..ehkä toisestakin.
Ainakin kaikki neljä omaa kankivetoista on tästä kohtaa jollakin lailla sääntöjenvastaisia. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Jarno Virta
Liittynyt: 01 Mar 2010 Viestejä: 11
|
Lähetetty: 03.12.2015 22:26 Viestin aihe: |
|
|
Joo en tiiä moniko on kuollu katkenneeseen linkkitankoon vaikka olisi ollut ihan näkösällä kabiinissa.
Mitä järkiä on tehä 3mm linkkikotelot jotka sitten 0,75mm pohjapeltiin kiinni.
1mm pellistä vielä ymmärrän että vähenee kumimattoviritykset mutta joku roti.. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
juha-pekka salmi
Liittynyt: 01 Syy 2013 Viestejä: 31 Paikkakunta: huittinen
|
Lähetetty: 13.12.2015 22:26 Viestin aihe: |
|
|
Molempien etuovien ikkuna-aukon kohta pitää suojata
metallisella turvaverkolla ja/tai vähintään yhden
(1) mm paksulla polykarbonaattimuovilla. tossa ku tota sääntökirjaa kattelin ni pisti toi silmään just toi ja/tai ,eli pitääkö noi verkot olla molemmissa ovissa |
|
Takaisin alkuun |
|
|
emppu tuominen
Liittynyt: 14 Tam 2008 Viestejä: 2059 Paikkakunta: Lahti
|
Lähetetty: 14.12.2015 09:22 Viestin aihe: |
|
|
Siis joko verkko tai polykarbonaatti - tai molemmat. Koskee molempia etuovia. _________________ Historiam ignorat, non intelligit etiam recentioribus
emppu.tuominen(at)phnet.fi
0405950754 |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Ali Immonen
Liittynyt: 21 Kes 2015 Viestejä: 6
|
Lähetetty: 16.12.2015 20:09 Viestin aihe: |
|
|
Koskeeko tuo räjähdyssuoja siirtotekniikkaista kalustoa vai kaikkia??Lähes tulkoon jokaisen kardaanikuskin kengänpohjat on vaarassa,mutta missä menee raja tässä?? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Jarno Virta
Liittynyt: 01 Mar 2010 Viestejä: 11
|
Lähetetty: 16.12.2015 20:16 Viestin aihe: |
|
|
Eiköhän tää oo sama kuin ennen eli jos tulipeltiä/tunnelia on muokattu, tehtaan peltihän suojaa erilailla kuin itse muokattu
Ihmetyttää vain että etuvedoissa ei tartte mitään suojaa jos orkkis rintapelti, kuiten v-pyörän linjassa on koko kuskin kroppa eikä vaan jalat.. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
ari-matti salminen
Liittynyt: 19 Hei 2010 Viestejä: 224
|
Lähetetty: 16.12.2015 20:29 Viestin aihe: |
|
|
Etuvetoisissa myös vaaditaan räjähdyssuoja |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Ali Immonen
Liittynyt: 21 Kes 2015 Viestejä: 6
|
Lähetetty: 16.12.2015 20:32 Viestin aihe: |
|
|
Mulla on suurennettu laatikon kohtaa tunnelin suulta että saa tekniikan helpommin nykästyä pois.Eli varmaan siihenkin tarvii hitsata pala laivanpohjaa?Etuvetosilla pitää peruuttaa että oikeet pyörät vetää...
Lainattu sääntökirjasta.
Etuvetoautoissa joissa tuliseinä on alkuperäinen, räjähdyssuoja
ei ole pakollinen. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
ari-matti salminen
Liittynyt: 19 Hei 2010 Viestejä: 224
|
Lähetetty: 16.12.2015 22:36 Viestin aihe: |
|
|
Ok, korttimerkinnän kautta tuon omaan etuvetoon asensin muutama vuosi sitten, siis alkuperäiseen tuliseinään. Eipä juurikaan yllätä vaikka tuo ei kirjassa enää lukisikaan |
|
Takaisin alkuun |
|
|
citydog
Liittynyt: 04 Maa 2008 Viestejä: 38 Paikkakunta: vantaa
|
Lähetetty: 20.12.2015 15:01 Viestin aihe: 15cm sääntö |
|
|
Mistä se mitataan pääkaaresta b-pilariin???? Mitä sääntö tähän sanoo??? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|