Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Ari Korpela
Liittynyt: 26 Tam 2008 Viestejä: 214
|
Lähetetty: 01.05.2018 12:42 Viestin aihe: Vaarallinen... |
|
|
Katsottuani askun videoita( en paikan päällä) totean,että Kemoran ensimmäinen mutka vaarallinen ja tuhoisa.Liian kapea ja liian kova nopeus!! Että näin niinkuin huomiona ajatellen muiden ratojen suoranopeuksia/ kaatoja,joista on saanut mm. Sotkan rata liiallista miinusta osakseen!!
Terveisin...Ari Korpela/kauhua |
|
Takaisin alkuun |
|
|
petri korpela
Liittynyt: 25 Tam 2008 Viestejä: 140 Paikkakunta: kaustinen
|
Lähetetty: 01.05.2018 14:22 Viestin aihe: |
|
|
Nyt Ari haukut väärää puuta. Kemoran ensimmäinen mutka on toki tuottanut kaattoja/ulosjaoja ja muutaman rutatun korin. Mutta vaarallinen se ei ole. Kuten olet huoamnnut on mutkassa loistava turva-alue, joka on tehty vauhtia hidastavasta jarru hiekasta, kuten moottoriradoilla tehdään? Ei taida Sotkan RalliCross radalta löytyä yhtään noin laajaa ulosajoaluetta! Päätän tämän tähän.
PS. Tervetuloa paikanpäälle ensivuonna XXX Asfalttikunkkuun, suomen suurinmpaan autourheilutapahtumaan. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Ari Korpela
Liittynyt: 26 Tam 2008 Viestejä: 214
|
Lähetetty: 01.05.2018 20:13 Viestin aihe: |
|
|
Ei Petri pahalla
Eikä SITTEN täältäkään enempää!!
Joo olin tulossa nytkin,mutta muut jutut meni edelle!!! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Heikki Salmijärvi
Liittynyt: 23 Hel 2008 Viestejä: 78 Paikkakunta: jyväskylä
|
Lähetetty: 02.05.2018 18:24 Viestin aihe: |
|
|
Ari,mitä sille ensimmäiselle mutkalle sitten pitäs sun mielestä tehdä jotta siitä tulis turvallinen? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Jari-Pekka Niskanen
Liittynyt: 18 Tam 2008 Viestejä: 35 Paikkakunta: Mäntsälä/Iisalmi
|
Lähetetty: 03.05.2018 10:08 Viestin aihe: |
|
|
Ei mitään - näin ulkopuolisena kommenttina.
Todella hieno yhdistelmä ohituksille tämä nopea oikea + hidas oikea yhdistelmä! Ja pääkatsomon alla kaikki tapahtumat suoraan katsojien silmien alla.
Jos jotain halutaan tehdä niin sijoittaa yksi tuomari tarkkailemaan ainoastaan tämän kriittisen alueen tapahtumia - ei muuta.
Hieno rata, hieno kisa! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Ari Korpela
Liittynyt: 26 Tam 2008 Viestejä: 214
|
Lähetetty: 03.05.2018 14:40 Viestin aihe: |
|
|
Heikki; koska nopeus on todella ollut suuri monet vuodet ko. kohdassa,suosittelisin tekemään ratamuutoksen jokkisluokalle niin,että eka kurvi alkaisi jo ennemmin ja sitä levitettäisiin samalla tarkoituksenmukaisesti.Toiseksi sinne päätyyn turva-alueelle voisi laittaa ns. hidaste reunus,ettei sinne sitten.mentäisi miljoonaa vauhtia.No sekin helpommin sanottu kun....tiiän kun itekkin ajanut!
Tämä muutos ei ole tarpeellinen rata-autoille,ei ees legendseille.Tämä ei ole kateutta eikä vittuilua sitten |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Timo Mattila
Liittynyt: 07 Lok 2010 Viestejä: 63 Paikkakunta: Vimpeli
|
Lähetetty: 05.05.2018 09:01 Viestin aihe: |
|
|
Rengaslista pois sääntökirjasta, jotta saisi ajaa paremmilla renkailla ja autot joissa renkaat tulee korilinjojen ulkopuolelle poistettaisiin lähtöviivalta. Noilla eväillä jäisi monta lippaa näkemättä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Timo Liikala
Liittynyt: 18 Syy 2008 Viestejä: 49 Paikkakunta: Alajärvi
|
Lähetetty: 05.05.2018 15:09 Viestin aihe: |
|
|
Mielestäni Salomäen kaato johtui "jokkikseen liian pitävistä" renkaista: edessä Avonin sliksit ja takana uudenkarheat 225 leveät Crossclimatet - sitten Salomäen takarengas osui ruskean auton eturenkaaseen takaapäin ja siitä perä pomppasi pystyyn kaatoseurauksin. Tämän tilanteen mahdollisti vain liian pitävät renkaat Salomäen autossa(pystyi kaartamaan jyrkemmästi) verrattuna ruskeaan autoon.tämä vain yksi mielipide! _________________ Timo Liikala |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|