Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Tomi Pulkkinen
Liittynyt: 01 Hel 2009 Viestejä: 71 Paikkakunta: Suonenjoki
|
Lähetetty: 30.03.2009 20:13 Viestin aihe: Suihkutusjärjestelmät |
|
|
10.12.3
Muut moottorin saamaan ilmamäärän vaikuttavat laiteet tulee säilyttää alkuperäisinä.
Mitäs on muut harrastajat mieltä, voiko näitä ruiskukoneisten imusarjoja muutella mitenkään? En ole kattojärjestöön vielä ottanut yhteyksiä, mutta oma näkemys olisi että kaasuläppä vaikuttais tuohon ilmamäärään, imusarja ei?
Nimim. ei tällä s**tana mihinkään pääse |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Antti Salmi
Liittynyt: 14 Tam 2008 Viestejä: 361 Paikkakunta: Keskeinen Suomi
|
Lähetetty: 31.03.2009 07:46 Viestin aihe: |
|
|
Kyllä oletuksena tuolla haetaan, että koko paska pysyisi ohjausta lukuunottamatta vakiona.
Nyt tiettykun uusia autoja ollaan suosimassa, niin itse olisin kovin iloinen jos sallittaisiin vaikkapa läppärungot niihin jotka alkuperäisestikkin ovat ruiskuja olleet. Kustannuksiahan tuo ei juurikaan lisää kaasareihin vaihtamiseen verrattuna.
Mega maksaa nyt sen 118.50e + kulut. Anturit löytää jos näkee vaivaa, uudet n. 50e. Tietty sitten tarvitaan isompaa suutinta ym... Silti hinnassa jäädään loppuun ajettujen 40:n kaasareiden hintoihin kun itte tekee. Samalla saa vielä säädettävän sytyn ja jopa suorasytyn (ei paljoa itsellä tehot laskeneet vakioon nähden, eli onnistunut viritys). Mitä nuo "ammattimiehet" tuolla Hauhon suunnalla ovat virtauksia mittailleet, niin ero vakioimusarjan (alkup. läppä) ja kaasareiden välillä on aika hurjat (nyt siis kyse tuosta mazdan moottorista).
Eli soitteleppa "liittoon" aja sääntö läpi, että läppärungot sallittava... Tai tässähän olisi tälle työryhmälle pähkinä... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Timo Koivunen
Liittynyt: 12 Hel 2008 Viestejä: 23 Paikkakunta: Pertteli
|
Lähetetty: 31.03.2009 13:03 Viestin aihe: |
|
|
Olen Antin kanssa täysin samaa mieltä, että läppärungot sallittava. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Antti Salmi
Liittynyt: 14 Tam 2008 Viestejä: 361 Paikkakunta: Keskeinen Suomi
|
Lähetetty: 31.03.2009 18:46 Viestin aihe: |
|
|
heh... taitaa meitä megaruutta-harrastajia vaan olla vielä liian harvassa =) Eikös siinä Koivusen AX:ssä ollut, omassa matussa on ja Pulkkisen volovossa... hyvä hyvä, lisää näitä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Timo Koivunen
Liittynyt: 12 Hel 2008 Viestejä: 23 Paikkakunta: Pertteli
|
Lähetetty: 01.04.2009 07:56 Viestin aihe: |
|
|
Joo ja meijän polossa, ja lisää tulee varmasti. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
jake74
Liittynyt: 16 Tam 2008 Viestejä: 135
|
Lähetetty: 01.04.2009 10:25 Viestin aihe: |
|
|
Mese kirjoitti: | heh... taitaa meitä megaruutta-harrastajia vaan olla vielä liian harvassa =) Eikös siinä Koivusen AX:ssä ollut, omassa matussa on ja Pulkkisen volovossa... hyvä hyvä, lisää näitä. |
mulla on kans mazdassa mekaruuta
ja samaten sitä mieltä että läppärungot sallittais. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Pasi Helin
Liittynyt: 13 Tou 2008 Viestejä: 21
|
Lähetetty: 01.04.2009 14:45 Viestin aihe: |
|
|
Itselläkin sprinttiautoon parhaillaan teen johdotuksia megaruutalle. Erinomainen keksintö ja loppuviimein aika yksinkertainen. Ja tuolla Fordin Edis4 systeemillä sytytys niin kyllä pelittää.
Ja mitä läppärunkoihin tulee jokkiksessa, niin kehiin vaan. Tua mielenkiintoo tekemiseen kato! |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Marko78
Liittynyt: 06 Lok 2008 Viestejä: 16 Paikkakunta: Toholampi
|
Lähetetty: 14.01.2011 18:23 Viestin aihe: |
|
|
Mistä lisätietoo megaruutasta olis tarkoitus laittaa sprintti autoon... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Tomi Pulkkinen
Liittynyt: 01 Hel 2009 Viestejä: 71 Paikkakunta: Suonenjoki
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
|