Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Marko Rantanen
Liittynyt: 04 Hei 2009 Viestejä: 22
|
Lähetetty: 03.09.2010 15:44 Viestin aihe: Kone taakse poikittain? |
|
|
Eihän mikään sääntö kiellä laittamasta takamoottoriseen autoon konetta ja aski pakettia poikittain?
Eli ottaa etuvetoisesta valmiin paketin ja istuttaa sen taakse.
Omasta mielestä ei. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Jyri Sarin
Liittynyt: 01 Jou 2008 Viestejä: 37 Paikkakunta: Eura
|
Lähetetty: 03.09.2010 16:08 Viestin aihe: |
|
|
Mikään sääntö ei kiellä. Saat laittaa vaikka pystyyn jos tykkäät Ja onhan noita paketteja jonkin verran poikittain jo ollutkin. Yksi löytyy esim. http://www.tikkar.net/ oikeessa laidassa oleva AX löytyy rakennusvaiheistakin kuvia jonkin verran. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Tepi72
Liittynyt: 17 Elo 2009 Viestejä: 9
|
Lähetetty: 03.09.2010 16:43 Viestin aihe: |
|
|
minulla on myös rakenteilla poikittaiskeskimoottori Renault 5 |
|
Takaisin alkuun |
|
|
jake74
Liittynyt: 16 Tam 2008 Viestejä: 135
|
Lähetetty: 03.09.2010 17:10 Viestin aihe: |
|
|
olihan se yks 133 fiiatti missä oli golfin tekniikka poikittain takana. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Sami Poola
Liittynyt: 24 Tou 2010 Viestejä: 9
|
Lähetetty: 03.09.2010 18:04 Viestin aihe: |
|
|
itse omistin jonkun aikaa 133 fiiatin jossa oli golffi poikittain persuksissa |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Marko Rantanen
Liittynyt: 04 Hei 2009 Viestejä: 22
|
Lähetetty: 03.09.2010 18:30 Viestin aihe: |
|
|
Niin vähän ounastelinkin, että saa laittaa. Kun jostain kumman syystä on pihaan ilmestynyt vm. -92 Opel Corsa A.
Jos siitä... |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Tero Huhtala
Liittynyt: 17 Elo 2010 Viestejä: 7
|
|
Takaisin alkuun |
|
|
juuso ritola
Liittynyt: 10 Lok 2010 Viestejä: 1
|
Lähetetty: 12.10.2010 18:47 Viestin aihe: kyllä olis suunnitelmat kokeilla. |
|
|
Taustoista sen verran että lajiin vasta tutustumassa->auton haluan tehdä itse samalla oppia ja harrastaa..mahdollisimman pienellä pudjetilla. nyt olis jotai hankittuna ja kannattavuudesta en tiedä. tarkoituksena polosta tuuppari ja koneeksi honda dual carb:i. kiinnostaisi vaan kovasti jotta palijo nuissa tuuppareissa on tehua? näi ylleisesti ajateltuna.Tuossa hontassa o 90hv vakiona ja hyvinki edullisesti saa irrotettua 130hv.kone o 1.4 16v.
ja onko materiaaleja määrätty mitä saa käyttää kun tekee sen runkokoneelle sinne perää.? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Roni Poola
Liittynyt: 07 Maa 2008 Viestejä: 108
|
Lähetetty: 12.10.2010 20:37 Viestin aihe: |
|
|
ite en todellakaan mikään asiantuntija ole mutta heittäisin että n. 170 heppaa parhaissa vinkameissa koneteho ? korjatkaa jos ja kun olen väärässä ja ei siinä materiaalissa kai mitään isompia rajotuksia ole ? _________________ Volvo POWER! :d |
|
Takaisin alkuun |
|
|
vwtyp1
Liittynyt: 26 Tam 2008 Viestejä: 96 Paikkakunta: Ep
|
Lähetetty: 13.10.2010 01:13 Viestin aihe: |
|
|
SM Laitteissa ehkä 160-170 riippuen missä mitattu jne.,kyläkisoissa paljon vähemmän. Pelkällä tehollakaan ei kulkuja tule jos lukemia vain paperilla tuijottaa,myös välitykset moottorin tehoalueen mukaan ja hyvä viivasta lähteminen. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|