Jokkis.net Foorumin päävalikko Jokkis.net
Jokkis.netin Pulinaboxi evo2
 
 OhjeOhje   HakuHaku    KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 
Jokkis.net Foorumin päävalikko
AKK:n Hallituksen päätöksiä
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Jokkis.net Foorumin päävalikko -> Säännöt
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Mika Lähteenmäki



Liittynyt: 29 Tam 2008
Viestejä: 163
Paikkakunta: Humppila/Säkylän UA

LähetäLähetetty: 10.04.2011 08:46    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

ei tarvi mitään peltejä,toimintakuntoinen ns tyhjä ovi käy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Jalmari



Liittynyt: 29 Tou 2008
Viestejä: 29

LähetäLähetetty: 10.04.2011 10:05    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

JUSA kirjoitti:
Eikö mielikuvitus vieläkään riitä muualle kuin klönttiin apukuskin paikalle...ne kaariputket sekä lattian vahvistamiset ja keulan vahvistamiset ovat kaikki pois suljettuja???


10.2. Sallitut muutokset ja lisäykset
Aineen ja osien lisääminen on kielletty, ellei sitä näissä
määräyksissä ole erikseen sallittu.
Vähimmäispainon saavuttamiseksi on tarvittaessa
käytettävä lisäpainoja, joiden on oltava metallisia yhtenäisiä
lohkoja.
Vahvistamiseen käytettävä materiaali saa
olla enintään 1 mm paksua metallilevyä. Kardaani- ja
etuvetoautojen takaosan suojaaminen korin sisäpuolelta
on sallittu vahvemmalla materiaalilla kuin 1 mm.

Jos mennään sääntökirjan mukaan ovat pois suljettuja? Paitsi kaaret.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Jorma Peltokoski



Liittynyt: 28 Maa 2010
Viestejä: 254
Paikkakunta: Koskenkorva

LähetäLähetetty: 10.04.2011 19:48    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Samalla kun minimipainoa lisättiin olisi tuon Jalmarin lisäämän sääntökohdan pitänyt myös muuttaa.
Vahvistuksen paksuudeksi olisi voinut laittaa vaikka 3mm niin olisi asia paljon helpottunut.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla
Juha Hytönen



Liittynyt: 02 Hel 2008
Viestejä: 439
Paikkakunta: Salmi , Laatokan Karjala

LähetäLähetetty: 11.04.2011 10:01    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

JUSA kirjoitti:
Juha Hytönen kirjoitti:
Melkoisen paljon rautaa saat käyttää lattian ja keulan vahvistamiseen jotta saat niistä 190 kg. lisäpainoa kyseiseen VW Kuplaan ettei "apumiehen" lattiaan tarvitsisi lisätä sääntöjen määräämää lisäpainoa.
Rakenna sellainen auto niin tulen katsomaan onko se "nykysääntöjen mukainen", ilmoita kun auto on valmis.


Sinulle kupla on 2litran koneella oleva kupla on elinehto? Onko pakko rakentaa kuplaan 2L konetta? Miksei koppaa voi tunkea täyteen kaaria sekä turvavöiden kiinnityskohdat vahvistaa suurilla ja paksuilla lapuilla,helmat korjata vähintään 2mm pellillä sekä kaikki muutkin ruosteet korvata vähintään 2mm pellillä? Kuplan paino vakiona Omamassa: 770–785 kg wikipediasta kopioituna.
Kun vakio autosta otetaan sisusta sekä äänieristeet yms. pois ja lisätään kaaret, ollaan suurinpiirtein samassa painossa kun vakioauto. Siihen 100kg lisää turvallisesti ei mielestäni ole ongelma ja jos se jollekin on niin suosittelen rakentamaan jonkun muun kopan ainoastaan 1650cc koneella...
Ja viimeiseen lauseeseen EN RAKENNA koska rakennan muun tyyppisiä autoja joissa ei tarvitse miettiä painoja.


Kannattaisiko lukea ensin AKK:n "sääntökirja" josta on tulkittavissa selkeästi korjauspellin paksuus.
Millaiseen painoon pääsisi 1mm:n pellillä 1 m2:n alalla?
Peltejä pitäisi laittaa varmaankin monta päällekkäin? ja turvakaariakaan ei voi laittaa "sääntöjen" mukaan enempää kuin niitä on määrätty.
Tässä alkuperäisessä 680 kg:n autossa on jo mukana "sääntöjen" mukainen pohjapanssari eikä autossa ole yhtään ruostevauriota ja kevennyksiä ei ole suoritettu kuljettajan turvallisuutta vaarantamalla.

Voisiko joku asiantuntija sitten kertoa miten 190 kg:n painon lisääminen apumiehen lattian kohdalle parantaa kuljettajan turvallisuutta?
Esim. H.A voisi aloittaa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vesa-Matti Junnila



Liittynyt: 02 Hel 2008
Viestejä: 61

LähetäLähetetty: 11.04.2011 20:44    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Neliö millin peltiä painaa karvan vajaa 8Kg...

Turvakaariputkea saa lisätä, säännöissä ilmoitetaan minimit niin putken vahvuudelle kuin määrällekin. 42,4X3,2mm putki painaa metriltä 2,6kg eli 20 metrin kehikko painaa 52kg. 48,3X4mm putkella (4,4kg/m) samanlainen kehikko 88kg. Tästä tulee jo 36kg lisäämättä putkea..


Lisäksi saa kehikon kiinnittää koriin ja korin "kaarilappujen" 120mm2 ja 3mm ovat minimimittoja nekin. Kai noihinkin saa yhden 10 kiloa?


Lisäksi säännöissä lukee että lokasuojan levikkeiden on oltava kiinteää materiaalia; mahtaa olla 10mm levystä tehty lokasuojanreuna melkolailla kiinteä... Sisälokasuojasta kun lähdetään liikkeelle niin helposti tarvitaan 30cm kaistale, metri/puoli on 0,6 neliötä. Reilu 47 kiloa.


Pakoputkiston materiaalivahvuutta ei ole määrätty; pakosarja kaariputkesta (0,8mx4) tulee pakosarjan painoksi reilu 8 kiloa, lisäystä nelisen kiloa.

ja isommasta vahvasta putkesta loppuputkisto niin painaa sekin jotain... 63mm ulkomitan pakoputki 3,03kg/m. Ulkomitan 60,3 3,2mm seinämällä 4,5kg/m, eroa noin 1,5 kg/m. Lasketaan sille vaikka yhteensä 3 kg. Tollanen putkisto pitää laittaa kiinni tukevasti turvallisuuden nimissä; kiinnikkeisiin 10kg rautaa.


Moottorin saa suojata kahdella 60X60X4 profiililla ja nämä putket saa yhdistää vastaavilla putkilla; kai totakin putkea saa laitettua ainakin 6 metriä ellei ole kovin mielikuvitukseton (metrin paino noin 6,7kg) noin 40 Kg

Noi nyt tuli todella äkkiä mieleen. Ja vielä kun ottaa huomioon että painonlisäyksen tarkoituksena on saada muita autoja kilpailukykyisiksi kuin kuplat ja pikkufiiut niin en oikein osaa olla sitä mieltä että painosääntö olisi epäonnistunut... (Tai siis onhan se epäonnistunut; 1650cc tuupparin kuuluisi painaa 900kg mun mielestä ja kartaanien samassa suhteessa)
Jos se 2-litrasen kuplan rakentaminen on vaikeeta nykypainoilla niin rakenna vaikka 200-sarjan volvo nykypainoilla (2011) ja itke sitten kuinka tuli liian köykäänen. Kuplat ei ole vielä loppu mutta ei niitä enää 10 vuoden päästä paljoa ole jäljellä JM:ään. Joskus niistä pitää luopua...

Ehdottomasti olen kyllä sitä mieltä että painosäännön TOTEUTUS on perseestä. Miksei voitu ilmoittaa että JM-autojen painotaulukkoa tullaan muuttamaan ja 2012 ajetaan läpi taulukon +30kg autoilla ja 2013 lisätään vielä 50kg ja 2014 +50... Näin ei olisi jäänyt niitä alipainosia 2 litrasia autoja käsiin... tai jos olis niin olisi kuitenkin ollut paremminkin oma vika...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vesa-Matti Junnila



Liittynyt: 02 Hel 2008
Viestejä: 61

LähetäLähetetty: 11.04.2011 20:49    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Niin ja noi yllä mainitut puntit on kaikki laitettu painonjakauma huomioiden eli etupäästä puuttuu vielä rautaa =)
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
JUSA



Liittynyt: 18 Hel 2008
Viestejä: 96
Paikkakunta: Lappila

LähetäLähetetty: 12.04.2011 06:47    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Juha Hytönen kirjoitti:
Kannattaisiko lukea ensin AKK:n "sääntökirja" josta on tulkittavissa selkeästi korjauspellin paksuus.
Millaiseen painoon pääsisi 1mm:n pellillä 1 m2:n alalla?
Peltejä pitäisi laittaa varmaankin monta päällekkäin? ja turvakaariakaan ei voi laittaa "sääntöjen" mukaan enempää kuin niitä on määrätty.
Tässä alkuperäisessä 680 kg:n autossa on jo mukana "sääntöjen" mukainen pohjapanssari eikä autossa ole yhtään ruostevauriota ja kevennyksiä ei ole suoritettu kuljettajan turvallisuutta vaarantamalla.

Voisiko joku asiantuntija sitten kertoa miten 190 kg:n painon lisääminen apumiehen lattian kohdalle parantaa kuljettajan turvallisuutta?
Esim. H.A voisi aloittaa.


Mielestäni jos vaihdetaan kuskin lattia tai helmat ja korvataan 2mm pellillä niin ei sitä voi laskea vahvistamiseksi vaan se on pelkästään ruostevaurioiden paikkaamista. Jos sulla on siviili auto jossa on joku juustokorva paikannut helmat profiiliputkella tai vaikka 2,5mm pellillä(kuten esim.autosuunnistus autoissa voi olla) ja joku rakentaa sellaisesta jokkisauton niin ei niitä palkkihelmoja käsketä poistamaan ja voihan niiden päälle aina pistää sen 1mm pellin jos häiritsee... Kuplan helmoihinkin voi helmanpalkin sisälle lisätä vaikka minkä moisia painoja tai vaikka kaariputkea. Ei niitä avata ja tutkita mitä sieltä löytyy eikä sen kaariputken lisääminen mitenkään kiellettyä ole. onhan wrc autoissakin reilusti enemmän kaarimetriä kuin jokkiautoissa...

Leikaatko omista autoistasi kaikki vanhat korjauspellit ensin irti ja vaihdat ne varmasti vain 1mm peltiin jottei ole laitonta peltiä autossa?
_________________
Toyotismia toisessa polvessa jo vuodesta -70
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Juha Hytönen



Liittynyt: 02 Hel 2008
Viestejä: 439
Paikkakunta: Salmi , Laatokan Karjala

LähetäLähetetty: 12.04.2011 08:15    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

JUSA kirjoitti:
Juha Hytönen kirjoitti:
Kannattaisiko lukea ensin AKK:n "sääntökirja" josta on tulkittavissa selkeästi korjauspellin paksuus.
Millaiseen painoon pääsisi 1mm:n pellillä 1 m2:n alalla?
Peltejä pitäisi laittaa varmaankin monta päällekkäin? ja turvakaariakaan ei voi laittaa "sääntöjen" mukaan enempää kuin niitä on määrätty.
Tässä alkuperäisessä 680 kg:n autossa on jo mukana "sääntöjen" mukainen pohjapanssari eikä autossa ole yhtään ruostevauriota ja kevennyksiä ei ole suoritettu kuljettajan turvallisuutta vaarantamalla.

Voisiko joku asiantuntija sitten kertoa miten 190 kg:n painon lisääminen apumiehen lattian kohdalle parantaa kuljettajan turvallisuutta?
Esim. H.A voisi aloittaa.


Mielestäni jos vaihdetaan kuskin lattia tai helmat ja korvataan 2mm pellillä niin ei sitä voi laskea vahvistamiseksi vaan se on pelkästään ruostevaurioiden paikkaamista. Jos sulla on siviili auto jossa on joku juustokorva paikannut helmat profiiliputkella tai vaikka 2,5mm pellillä(kuten esim.autosuunnistus autoissa voi olla) ja joku rakentaa sellaisesta jokkisauton niin ei niitä palkkihelmoja käsketä poistamaan ja voihan niiden päälle aina pistää sen 1mm pellin jos häiritsee... Kuplan helmoihinkin voi helmanpalkin sisälle lisätä vaikka minkä moisia painoja tai vaikka kaariputkea. Ei niitä avata ja tutkita mitä sieltä löytyy eikä sen kaariputken lisääminen mitenkään kiellettyä ole. onhan wrc autoissakin reilusti enemmän kaarimetriä kuin jokkiautoissa...

Leikaatko omista autoistasi kaikki vanhat korjauspellit ensin irti ja vaihdat ne varmasti vain 1mm peltiin jottei ole laitonta peltiä autossa?


Lue AKK:n "sääntökirja" uudelleen ja kommentoi vasta sen jälkeen sillä kirjoituksessasi on virheitä.
Sinun ohjeittesi mukaan voisi VW Kuplan 2.4 / 200 hp. moottorisen ilmoittaa 87 moottorin painoilla ja luottaa siihen että moottoria ei avattaisi tilavuuden tutkimista varten Idea
Ps. jos AKK on laatinut hienot ja Twisted Evil järkevät Twisted Evil säännöt niin niitä pitää ehdottomasti noudattaa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
emppu tuominen



Liittynyt: 14 Tam 2008
Viestejä: 2059
Paikkakunta: Lahti

LähetäLähetetty: 12.04.2011 10:24    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Säännöt on monasti ristiriitaisia ja maalaisjärjen käyttö on sallittua kuten Jusa kirjoittaa.
Tuskin katsastuksessa ko autoa hylättäisi jossa on käytetty vaikkapa 2,5mm peltiä koteloiden ja lattian korjaukseen. Tietysti hylkäys voi tulla jos joku pönttöeinari tekee vastalauseen ja vetoaa sääntöön.
Virhe ei ole silloin pönttöeinarissa, eikä juustokorvassa - vaan säännössä Cool
_________________
Historiam ignorat, non intelligit etiam recentioribus
emppu.tuominen(at)phnet.fi
0405950754
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
petri korpela



Liittynyt: 25 Tam 2008
Viestejä: 140
Paikkakunta: kaustinen

LähetäLähetetty: 12.04.2011 13:40    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

emppu kirjoitti:
Säännöt on monasti ristiriitaisia ja maalaisjärjen käyttö on sallittua kuten Jusa kirjoittaa.
Tuskin katsastuksessa ko autoa hylättäisi jossa on käytetty vaikkapa 2,5mm peltiä koteloiden ja lattian korjaukseen. Tietysti hylkäys voi tulla jos joku pönttöeinari tekee vastalauseen ja vetoaa sääntöön.
Virhe ei ole silloin pönttöeinarissa, eikä juustokorvassa - vaan säännössä Cool


Kyllä sen korjauspellin maksimipaksuus on siellä ihan järkisyystä. Mietippäs Emppu miten 2.5mm pelti taipuu verrattuna 1mm peltiin kun sitä aletaan rutata......ero taitaa oll aika huima. Eli pahin kauhuskennaario on 2.5mm pelti reittä vasten joka on revennyt auton omasta 0,7mm pellistä irti......En siis suosittele.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
emppu tuominen



Liittynyt: 14 Tam 2008
Viestejä: 2059
Paikkakunta: Lahti

LähetäLähetetty: 12.04.2011 17:36    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Joo, kyllä itsellenikin tuli tuokin asia mieleen - joka on tosi. Mutta kirjoittaessani ajattelin lähinnä helman koteloita joita varsinkin on vahvistettu paksummilla materiaaleilla ja aika yleisesti.
Mutta hyvä että huomioit ja toit asian esille.
_________________
Historiam ignorat, non intelligit etiam recentioribus
emppu.tuominen(at)phnet.fi
0405950754
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
JUSA



Liittynyt: 18 Hel 2008
Viestejä: 96
Paikkakunta: Lappila

LähetäLähetetty: 12.04.2011 17:50    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Juha Hytönen kirjoitti:

Lue AKK:n "sääntökirja" uudelleen ja kommentoi vasta sen jälkeen sillä kirjoituksessasi on virheitä.
Sinun ohjeittesi mukaan voisi VW Kuplan 2.4 / 200 hp. moottorisen ilmoittaa 87 moottorin painoilla ja luottaa siihen että moottoria ei avattaisi tilavuuden tutkimista varten Idea
Ps. jos AKK on laatinut hienot ja Twisted Evil järkevät Twisted Evil säännöt niin niitä pitää ehdottomasti noudattaa.


Voin lukea monta kertaa ja siellä sanotaan ettei myöskään tuuppareita saa keventää vaarallisesti?? Lukenut jo monta vuotta, Eikö tähän mennessä ole rikottu sääntöjä ja näin tehty? Nyt sitten jos pitäisi tehdä jotain laitonta ja mielestäni turvallisuutta parantavaa niin sitten se kyseenalaistetaan, voisitte mennä itseenne kun näistä nurisette. Onhan autoja ollut myöskin kuutiotilavuutensa puolesta ylisuuria mutta silti ilmoitettu pikkukoneena...
Kumpi on parempi, se että kuplan/fiatin keula menee kuskin penkkiä myöten tai vahvistus, vaiko se että minkä tahansa vekottimen kylki menee sisään "kardaanitunnelia" myöten paitsi jos kynnyskoteloon on lisätty koko autonpituinen putki...
emppu kirjoitti:
Joo, kyllä itsellenikin tuli tuokin asia mieleen - joka on tosi. Mutta kirjoittaessani ajattelin lähinnä helman koteloita joita varsinkin on vahvistettu paksummilla materiaaleilla ja aika yleisesti.
Mutta hyvä että huomioit ja toit asian esille.
Helmoja itsekin tarkoitan,sekä kuskin penkin alapuolista peltiä, ovea ei tietenkään voi rakentaa panssarista...
Tämän paksupelti/palkki vilpin luen sallituksi jos tarpeellinen painojen nostoon, vaikkakin on se raamattu jota pitäisi noudattaa...Toisaalta se nyt on sama onko siellä lattialla sekä helmassa 2,5mm vaiko 1mm kun kuitenkin sattuu jos joku tulee täysii kylkeen...
Mutta minä lopetan ja keskityn tienaamaan jotta saisin ajovarusteet maksettua ja muutaman pellinpalasen maksettua,olkaa hyvä mielipiteistä... UGH!
_________________
Toyotismia toisessa polvessa jo vuodesta -70
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
JJo



Liittynyt: 16 Tam 2008
Viestejä: 73

LähetäLähetetty: 17.04.2011 08:00    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tuli tässä mieleen että koska Suomessa on ajopukumääräyksissä ollut tuo vanha FIA 1986 leima sääntönä, ei ainakaan ikinä jokkiksessa vuodesta 1975 kun olen jokkista ajanut. Eikö määräyksissä pitäisi mennä pykälä taaksepäin eikä keksiä leimoja joita ei käytetty silloinkaan.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Olavi Alavesa



Liittynyt: 26 Tam 2011
Viestejä: 24

LähetäLähetetty: 17.04.2011 15:33    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Onhan ne aika käsittämättömiä päätöksiä nuot AKK,n tekemiset,mutta sehän tietää vain lisää jäseniä JokkisRaceen.
Nyt kun AKK,n jokkiskisoja on peruttu kuljettajapulan !!!!! vuoksi ja ne mitkä on ajettu niin todella vähällä porukalla.
Kuskit jos te haluatte ajaa jm kisoja niin lunastamaan JR,n lisenssi.
Ja seurat joilla on asenne vähän hakusassa aktiivisuutta ja joukolla mukaan toimintaan,sillä vain se takaa seurojen toiminnan ja palvelut jäsenistölleen.
Jotkut syyttävät JokkisRacea kuljettajapulasta kisoihin,mutta kyllä AKK on aiheuttanut kyseiset ongelmat itse
omalla jääräpäisyydellään olla kuuntelematta jäsenistöään/ kuljettajia,samaan kastiin menee myös liittovaltuusto,olisi kaivattu oikeita päätöksiä aikanaan.
Akk,n kanssa toimiessa voi sanoa että leuka vsaten rintaa ja kohti uusia pettymyksiä.

tv.Olavi.Alavesa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
sami kleemola



Liittynyt: 10 Hel 2008
Viestejä: 161

LähetäLähetetty: 19.04.2011 10:22    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Niin kyllä aluksi ajateltiin olla rinnakkain ja että vois ajaa molempien kisoissa jos kuski niin haluaa.

Akk osoittanut mahtinsa tai typeryyden. Jo nyt perutaan keväällä antamia lupauksia ja uhkailtu mistä vielä voi.
Miten ihmeessä nuo ovat tuolla päästäneet tilanteen tähän.. kun ei kuunnella. Keskustakin jo nyt miettii syntipukkejaan..
En usko että jokkisporukan vaihtuvuus talossa on tuulesta temmattua kyllä johdon päätökset ja asenne siellä vaikuttaa.

Sääntöjen tulevaisuus näkymät jo 2014 täysin epäselvää viitaten AKK:n omaan jäsenlehteen jokkiksen tulevaisuudesta. Koska on ollut tämmöinen tilanne? Kuka on sen tälläiseksi päästänyt? Perutaan edellisvuosien sääntöjä urakalla.

Lisäksi AKK:lla on olemassa Harrastelijaluokatkin johon race olisi voinut kuulua.

Seurat ovat kustantaneet toimitsijoiden koulutuksia ja nyt akk kouluttajana antaa ehtoja ja sanktioita jos on menossa muiden yhdistysten toimitsijoiksi. Kiristystäkö? Ollaanko me vapaassa maassa, omistetaako akk meidät vapaa ajallamme?
Eihän nyt sentään toimitsijalisenssit päde muutakuin akk:n alaisissa kisoissa. Typerää kusta omille jaloille kun omiin kisoihin ei tule tekijöitä.

Toimitsijoita olis riittänyt molempiin kisoihin ja JokkisRace porukka varmaan kouluttaa omat toimitsijansa. Tämä ei ole ongelma, moni toimitsija kun on entinen kilpailija.

Toivottavasti ilman typeriä ehtoja joita nyt on, montako pitikään olla tehtäviä jotta lisenssin taso toimitsijoilla säilyisi.
Jotta seuralla olisi kisan tekijälisenssit omasta takaa.

Kohta varmaan ei saa järjestysmiehiäkään tulemaan race kisoihin mitähän nämä siihen keksii..
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    Jokkis.net Foorumin päävalikko -> Säännöt Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
Sivu 3 Yht. 4

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Powered by phpBB 2 © phpBB Group (current version modified by TPo)