Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
Petri Huhtala
Liittynyt: 30 Tou 2010 Viestejä: 3
|
Lähetetty: 05.05.2015 05:10 Viestin aihe: b200 kairaus |
|
|
Osaako joku kertoo miten kestää b200 94mm porata vai tyytyäkö 92mm. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Vesa Launiainen
Liittynyt: 14 Lok 2008 Viestejä: 82
|
Lähetetty: 05.05.2015 15:18 Viestin aihe: |
|
|
On niitä ollu 94sia, mulla halkes jo 92nen |
|
Takaisin alkuun |
|
|
sumupaalu
Liittynyt: 07 Tam 2009 Viestejä: 22
|
Lähetetty: 05.05.2015 19:26 Viestin aihe: |
|
|
Riippuu siitä millä männillä/veiveillä aiot sen kasata.Jos pitkän päälle ajattelit ni hommaa B 19 tai B 21 SN lohkonen pata ja kairaa siihen,mut sitte ei B 200 veivit sovellu keskenään. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Petri Huhtala
Liittynyt: 30 Tou 2010 Viestejä: 3
|
Lähetetty: 06.05.2015 05:11 Viestin aihe: |
|
|
aa-mäntää ja 13mm veiviä ois tarkotus laittaa. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
tero lehtonen
Liittynyt: 28 Hel 2013 Viestejä: 17 Paikkakunta: Rauma
|
Lähetetty: 16.05.2015 22:15 Viestin aihe: |
|
|
Sn lohko ni siel on 13mm veivit vakiona.
käsittääkseni noita on hurjat porannu 97mm _________________ Opel Kadett -76 B200+M45+1031 -kyläkisa/jääauto-
Nissan micra 20NE+F16 -kyläkisa/jääauto- |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Jyrki Koivula
Liittynyt: 04 Lok 2008 Viestejä: 63 Paikkakunta: Laihia
|
Lähetetty: 16.05.2015 22:37 Viestin aihe: |
|
|
Olis B19 moottori jos joku tarvii, autossa kiinni vielä. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Sittana
Liittynyt: 04 Jou 2008 Viestejä: 168
|
Lähetetty: 17.05.2015 08:17 Viestin aihe: |
|
|
Täällä menee nyt B200 ja B19/B21 koneet sekasin. SN-lohkokin taitaa olla pelkkä urbaanilegenda vai onko joku jo todistanu sen paremmuuden? B200 lohko on "huono" porattavaksi, mut B19 voi porata vaikka 96mm männälle. Ja joku on joskus väittäny, että B21 lohko olisi heikommin porattavissa kuin B19. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|