Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
JJo
Liittynyt: 16 Tam 2008 Viestejä: 73
|
Lähetetty: 02.11.2010 08:52 Viestin aihe: |
|
|
Saako kuplan matkatavaratilaan joka oli takapenkin takana laittaa sen 60 kg
lisäpainon? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
JV
Liittynyt: 16 Tam 2008 Viestejä: 132 Paikkakunta: Nakkila
|
Lähetetty: 02.11.2010 10:20 Viestin aihe: |
|
|
"Auton kolme eri osaa ovat moottoritila, ohjaamotila sekä matkatavaratila. Takamoottorisissa autoissa matkatavaratila on auton etuosassa", Sääntökirja sivu 245.
Eli ei saa laittaa painoa takapenkin taakse. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
JUSA
Liittynyt: 18 Hel 2008 Viestejä: 96 Paikkakunta: Lappila
|
Lähetetty: 02.11.2010 11:24 Viestin aihe: |
|
|
ford31 kirjoitti: | Osasi ne sentään selkeyttää yhtä kohtaa mitä mallivuosi tarkoittaa moottori säännöissä sivulla 248 ja sekoittaa loput .
Hassusti nekin eritelty mistä kohtaa saa paloseinä alkaa autossa jonka mallivuosi on 1990 vaikka se on mun mielestä olisi oltava yksi ja sama sääntö.
Jos on auto jonka vuosimalli on 86 ja sitä on tehty vielä vuonna 1990. Mallivuosi tarkoittaa että kyseinen automalli (ei auto) on ollut tuotannossa vuonna 1990.
Kumpaa paloseinä siirtoa siinä noudatetaan vierasmoottori on enint. 1650 16v.
Heti pääkäären jälkeen vai enint. 40 cm takapenkin yläkiinnitys pisteestä?
Koskahan se Fiat 600 aloittaa sen tuotannon uudestaan?
Kuplaa ja Fiatin 126 saa tehdä vierasmoottorilla enint. 1650 16v.
Paloseinän siirto näissä ainakin tuo enint. 40 cm takapenkin yläkiinnityspisteestä.
Mielestäni kuplan paloseinä vuosimalli -72 esim. vierasmoottorilla tai omalla enint.1650 saa alkaa jo pääkaaresta. Koska mallivuosi on 1990 ja moottori on sijoitettu auton takaosaan vieläpä alkuperäisesti.
Kuvien perusteella se ainakin on justiin samannäköinen kun brasilian malli (lopetettiinko se nyt 2003?) ja lokasuojathan oli poikkeus joten valojen mallilla lokasuojissa ei oo merkitystä.
Saako sen saman mallisen kuplan tehdä kardaaniksi enint. 2250 16v vierasmoottorilla vai vain 1650 16v?
En hulluttele leikin säännöillä.. |
Ja tähän voimme lisätä Fiat 500 johon ilmeisesti saa laittaa 1650ccm 16v??? _________________ Toyotismia toisessa polvessa jo vuodesta -70 |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Timo Mattila
Liittynyt: 07 Lok 2010 Viestejä: 63 Paikkakunta: Vimpeli
|
Lähetetty: 09.11.2010 10:44 Viestin aihe: |
|
|
Onhan tuolla Etelä-Amerikassa tehty myös vanhoja GM:n malleja 90-luvulla. Meillä vastaavat mallit ollut 60-70 luvun Opeleita ja Vauxhalleja.
Herkullisia vaihtoehtoja esimerkiksi:
Chevrolet Chevette = Opel Kadett c 16v moottorilla.
Chevrolet Monza = Opel Ascona c 16v/24v moottorila.
Chevrolet Opala = Opel Record/Commodore 24v moottorilla. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|